Pagini

21 dec. 2012

Nu mor romanii cand vor mayasii.Nici prostia

SOAD-Hypnotize
 Mi-am promis aseara ca stau la noapte sa astept pe apocalipsa.Sa vina.
 Cum am asteptat o singura data pe Mos Craciunel.Si atat l-am asteptat c-am aflat ca nu-i si noaptea mea era una dusa si trecuta fara visele celea pentru care ma culc.
  Dupa aseara a venit azi-noapte,azi-noapte n-a facut decat sa vina fara visele pentru care ma culc si cu flashback-urile pentru care nu ma culc.Alea de-mi apar cand is nelinistita si nu-mi gasesc loc,alea de zici ca ma tin lipita de zid si ele numa' trag continuu cu flash-uri.Flash-urile is mereu puternice ca-s ale mele si mi le asum.Nelinistita eram pentru ca nu-mi puteam imagina cum ne ia si unde ne duce.Apocalipsa.Si cate cara dupa ea de-i ia atata sa ajunga.Am renuntat sa mai astept,caci noaptea mea era in sine un sfarsit,caci episodu' se repeta,asa c-am cazut lata cat pot eu sa fiu de lata.Aproape deloc.
  Dupa azi-noapte a venit dimineata si eu m-am trezit fix la 7 jumate.
  Mingi de foc,ba.Ploaie cu broaste,ba.Tsunami,ba.Cutremur,ba.Satanel pe cal,ba.Hristos pe apa,ba.
  Apocalipsa,lipsa.
  Curent,da.
  Si zapada asta feerica care nu se mai opreste si nu se mai cara.Asa feerica ca as sta singura s-o scot cu aer cald.Sa ramana doar cate-un petic pentru cand l-apuca doru' pe om.Numa' gheata si frici.Numa' ger.Numa' iarna.Am zis ca celor care si-au dorit,le doresc si eu.

  M-am culcat ca cica-i mai tarziu.
  Mai tarziu era 8 si.Si toti bolboroseau cu spume la gura.Ca nu murim cand vor mayasii.Spiritu' revolutionar si-a facut loc si-a iesit din mine.S-anunte ca toti bolborosesc cu spume la gura numa' de la prostia crescanda din ei,numa' pentru ca-s oleaca disperati dupa rahat pentru spalat creierii,numa' pentru ca-s oameni mari cretini cu o varsta.
  Saracii oameni mayasi n-au facut decat sa zica ca se termina o chestie si-ncepe alta.Ca se schimba o lume cu energie urata intr-una cu energie mai putin urata.Ca se vrea asa.Ca sa fie din rau in mai bine.Ca nu moare omenirea.Si daca ar fi stiut ce provoaca si-ar fi tinut gura,ori n-ar mai fi murit,sa se bucure si ei de pe urma vorbelor.Sa rada de profetiile celor din rasa umana,care-s de-ale lor,da' de fapt nu.Sa rada pana la moarte.
  
  Mai tarziu,acum e 10.
  Am in minte pe cei care-au asteptat si-acum isi plang dezamagirea.Pe cei care s-au pregatit si-a fost irosire de timp.
  Am in minte pe cei pe care schimbarea o sa-i atinga.Ca vor,ca cred.Ca-mi suna mai ok de 2013 fii mai bun pan' la sfarsit!,decat de Craciunel fii mai bun pan' se termina Craciunelu'!
  Am in minte pe cei pe care nu-i doare nici de una,nici de alta.Care n-au nevoie de apocalipsa si pregatiri sa moara,care n-au nevoie de vorbe mayase sa fie mai buni.

Astept apocalipsa anului viitor cu mortii care-o sa invie si judecata care-o sa ma distreze garantat.
pampam.




6 comentarii:

  1. S-a pisat la cap toata lumea cu ziua asta. Si tot nu s-a-ntamplat nimic.

    I am trully dissapointed.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))o sa se mai pise
      stai sa vezi cand murim de-a binelea ce neobservata trece

      Ștergere
    2. Wow, ce deep eram pe vremuri

      Ștergere
    3. trecutul e trecut, eva. just let it goo

      Ștergere
  2. Amuzant...stai ca urmeaza apocalipsa pe vechi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu
      mai e una si pe vechi?!pfui..imi promit sa stau s-o astept si pe aia

      Ștergere