Pagini

2 aug. 2014

Bine, pa

În fiecare an vine perioada asta în care m-apucă grav doru' meu de ducă veșnic, nici nu contează unde, ideea e să plec. Contează mai mult cu cine, dar pentru că am prieteni ocupați și următorul meu tip va fi în secolul următor, plec singură să mă unesc cu universu' și să mă refac, exact cum zisă aia de la horoscop dimineață.

Nu mai bani de mare, evident, lasă tu, c-ajungi la iarnă, mereu ai vrut asta, acu și-așa îs prea mulți și n-ai loc să te miști.
Nu mai am bani nici de Meledic, de 3 ori am trecut prin Buzău într-o săptămână și n-am ajuns pe-acolo, da' lasă tu, treci în primăvară.
Când n-ai cu ce, trăiești din de-astea automotivaționale.
Așa că-mi pun iar bocancii, chiloții și cărțile-n rucsac și plec la pădure la bunică-mea unde încă nu există semnal, slavă zeilor, și unde încă mă plâng prietenilor mei cu purici, câinii, mâțele și motanii (mâțele și motanii nu-s tot aia, mi se pare că mâțele-s mai fițoase și se lasă mai greu, fix ca la oameni).

Ne citim.

pampam.

13 comentarii:

  1. Nu esti singura, dar macar ai locul de la tara unde sa te refugiezi! Tot este mai mult decat am eu, te invidiez. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aw, săru'mâna. locurile refugiu sunt cele mai bune. e trist să duci lipsă

      Ștergere
  2. Poate la anul! ... Uff, ce cald!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lol, ce faci, băă. vrei să zici poate la iarnă:). caniculă plăcută în oraș

      Ștergere
    2. lol, ce faci, băă. vrei să zici poate la iarnă:). caniculă plăcută în oraș

      Ștergere
    3. Măi, tot cu bocanci și tu, pe căldurile astea? Că eu deja m-am săturat!

      Ștergere
    4. dude, eu 3 sferturi din zi le pierd ori pe câmp, ori în pădure. am o scuză frumoasă și bună

      Ștergere
    5. Bine ... ai grijă să nu te prindă coioții. Și te-ai apucat iar de desenat sau ai început cu literatura? Ori biologia?

      Ștergere
    6. m-am apucat cu cafenele.srl, dar e ok, încă îmi plac toate alea 3 de le-ai zis.

      Ștergere
    7. Ai intrat în business ... bună treabă! Hai, că mi-ai făcut poftă de-un espresso.

      Ștergere
    8. :))yeah, business cu cafele, super treabă

      Ștergere
  3. ce mai toti isi lasa cuiburile virtuale si pleaca la clocit in alta parte :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am întors repede, bre, că numai aici pot să clocesc virtual cu voi

      Ștergere