Pagini

30 mai 2012

Simpatie,empatie....Sinonime,prin alaturare.

                   30 second to Mars-Kings and queens
                   Nu ma pun in locul omului.Pentru ca il am pe al meu si mi-e destul.Cu multe de inteles si suportat,trait si incercat.Nu-mi mai iau pe cap si toate cele de le simte altu'.Nu vad de ce as face-o.Doar daca esti in putinele exceptii pe care le am in cap.3,maxim 4.Atat.In rest,fiecare cu ce-l doare.De fapt,daca chiar te doare,vin si zic o vorba sa-ti treaca,sau incerc.In schimb,nu ma chinui mereu sa inteleg ce si cum.Sa  gandesc cu mintea ta si sa simt cu ce simti tu.Fie,ori nu-i legatura cat sa ma faca sa depun efort fie,nu-i rost.
                    Si mai tine si de pasarea mea ori nepasare,combinata cu simpatie ori antipatie.Si poate chiar sa-mi pese,da' sa nu primesc ordin tot de la mine ca,ar trebui sa incerc sa ma pun un pic in locul omului.
                   Poti sa ma numesti si egoista,cum o fac si eu.La bani,cel mai mult.Si in functie de cine am pe langa mine.Daca ai din gandirea mea,acum,ai zice ca ma gandesc la mine si la ce-i al meu si restul,fie ce-o fi.Si,parca isi face loc in situatie si partea cu egoismu'.Da' nu-i a lui toata vina si zgarcita  in intregime nu-s.Ceva,ceva,tot incerc sa fac,in primele secunde ori minute.
                  Doar ca,ma gandesc la om ca la un stimul.Care sa-mi atraga atentia imediat,fara sa ma intreb daca vreau sau nu sa fiu  in capul tau.Daca se poate,sa fie unul de calitate buna.Si capul si stimulul.Daca nu,m-ai pierdut.Si atunci,ma aleg cu toate titlurile rautacioase,cum ca nu-s om bun si n-ajut.Pai,cum?!Ai o mana de ajutor si o ai si pe cealalta daca poti sa le iei.Si daca se dau duse.Da' cand nu ma leaga nimic de tine,nu se duc nici cu roti.
pampam.

Un comentariu: