Pagini

31 iul. 2012

Leapsa p2

       De la Abstract.Sar'mana.

Imaginea si 11 despre mine,punctu' 3 si 4,aici.


Ce super putere ai vrea sa detii ? De ce?
Vreau super puterea care sa ma faca Mos Craciun.Pe tot anu'.N-am sa mai aud comentarii de la frustrati grasi,pentru c-o sa fiu si eu grasa.Ei n-or sa mai fie frustrati,iar eu o sa am sanie cu reni si fabrica de jucarii minunate pentru vreun copil minunat,restu' pentru mine.Toata lumea multumita.
Ce talent ascuns ai?
N-am ascuns.Cred.Poate o fi prea ascuns si nu l-am gasit inca.
Daca ar fi sa traiesti pe alta planeta care ar fi aceea?
Nu stiu din restu' de 8,da' stiu ca vreau pe Luna.
Iti plac ploile de vara? De ce?
Le astept mereu.Pentru ca-s scurte,reci si de vara.
Esti multumita de viata pe care o duci sau vrei mai mult?
Vesnic nemultumita.
Crezi ca ai putea face fata vietii un celebritati?
Nu-i nevoie.Raman pe coltu' meu.
Crezi ca visele ne influenteaza personalitatea ?
Oarecum.
Crezi in destin?
Cand nu-l faci cu mana ta,da.
Ti-ai dori sa calatoresti? Unde si de ce?
Mereu,oriunde.Pentru amintire si pentru ca-i funny.
Ce gen de muzica asculti ? Exemplu?
Rock si ce mai e legat de el.Incubus,fix acum.
Cat de departe ai merge pentru prieten?

Destul.
pampam.

2 comentarii: