Pagini

13 iul. 2013

leapşa

De la Cola am o nominalizare la A Bouqet Of Three Awards şi 4 reguli.
Am acceptat.
Am promovat trei imagini.

7 lucruri despre mine.
Fac iubiri,obsesii şi fetishuri pentru multe chestii şi oameni.
Mânc des paste.
Sunt enervantă.
Îmi place să vorbesc.
Mă enervez repede.
Încerc să nu mă mai stresez uşor.
Nu suport să rămân singură.


15 bloggeri.
Am văzut deja asta la mai mulţi,deci nu mai ştiu la cine şi cum.
Cine mai doreşte,cine mai pofteşte.

săru mâna.

pampam.



4 comentarii:

  1. Chipsuri cu scorţişoară şi supă combinată. Random.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scorţişoara se pune numai în vin
      supele combinate se fac borş
      random

      Ștergere
    2. You're good. Random.

      Ștergere
    3. ;)) cin' se-aseamănă,se-adună.
      random

      Ștergere