Pagini

23 sept. 2013

eu sex.tu sex?

Am ajuns iar la judecată.S-o lămurim şi pe-asta,pentru că tot s-au calmat apele.

Mi se pare normal să interpretezi ce scriu,pentru c-o fac şi eu.Adică dacă eu zic vacă şi tu înţelegi oaie,e fix problema ta.Până la jigniri.
Am primit un mail în care mi se spune că sunt dispusă la minciună și trădare pentru că fac abuz de cuvinte cu tentă sexuală şi că virgulă conceptele mele carnale sunt mai presus de cele morale.Ăsta e doar primul mail dintr-un lung şir plus scoaterea id-ului din adresa de mail,unde au mai urmat câteva,fără ca măcar să dau add.Mă rog.

Unu.Am avut oameni pentru care,s-o zic frumos,sexul era o plăcere importantă a vieţii sau,cum scria cineva,răspunsul la aproape orice..Mi se pare normal să ştiu,să cunosc,să vorbesc.
Doi.Hormonii fac mai multe decât crezi,aşa că eu de ce să nu-i cinstesc?
Trei.Nu ştiu cât abuz am făcut,da' tot îmi schimb buletinu' luna viitoare şi să vedeţi atunci.
Patru.Dacă o să mă trezesc dimineaţa să scriu despre sex,o s-o fac.O chestie mişto la bloguri e că cititu' e opţional.
Cinci.Când o să aud de rău despre mine de la oamenii de care-mi pasă din blogosferă,mai crescuţi,mai deştepţi,mai de luat în seamă,atunci o să mă analizez.
Şase.Abuzez cât mă mai duce.

Şi dacă tot suntem aici.
Nu folosesc yahoo decât dacă-i nevoie,pentru că folosesc mail.Nevoie n-o să însemne matrimoniale,combinaţii şi frustrări de la astea.

pampam.

6 comentarii: