Pagini

3 mar. 2014

Chestia asta cu simulări BAC

O să scriu răpide despre asta, că se face balamuc mare pentru ceva plictisitor.

Pentru cei curioși-nevoie mare, nu, nu am făcut la simulare română. Poate de vreun 5, 5 jumate, 6. Că n-am vrut, că atunci când am văzut că e Ion la ultimu' subiect, m-a apucat lenea de-a scrie, plus că știam din amintiri și, cu riscu' de a pierde puncte, n-am vrut să scriu din amintiri, că nu am luat-o în serios, că nu găsesc un rost pentru simulări, că eu cred că-s niște du-te-vino, hai să ne stresăm, panicăm și îngrijorăm și că, cel mai important, nu cred că acum puteți să vă vedeți nivelul. Nu. Nivelul s-a văzut în toți anii și nivelul o să se vadă la BAC, când o să fiu panicată, o să fiu motivată și-o să învăț mult, pentru că dacă nu învăț, știu că nu plec de aici. Simplu. Dacă-mi pare de ceva rău, atunci îmi pare rău de porcăria absolută de la sfârșitul argumentativului, pe care am scris-o ca să nu stau degeaba.

La istorie învăț tot, că îl iubesc pe profu' meu de istorie, că e un om bun și că la el crăp de rușine dacă vine și-mi zice ce-ai făcut, măi? De fapt, crăp de rușine dacă nu știu la istorie, nu știu de ce.
La geografie învăț tot ce-apuc, că mi se pare că n-ai cum să nu iei cel puțin 7 dacă ai baza și n-ai de ce să iei mai puțin de 7 la geografie.

În ordinea asta de idei, am trecut să vă zic și că o doamnă de religie care nici nu s-a prezentat când a intrat la oră, m-a ridicat de pe scaun, răzbunătoare și frustrată că râdeam în timpul poeziilor ei religioase, să-mi scoată ochii cu faptul că nu știu ziua și anul în care s-a născut Eminescu. Presupun că sunt o incultă și proastă. Nici nu știu cum puteți să mă mai citiți. Să-mi fie și să vă fie rușine!
Așa mult mă enervează ăștia care te mâncă de fund și-apoi te mângâie pe umăr.

pampam.

2 comentarii:

  1. Ai luat bacul in avans?! Felicitari mă fato!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai așa, că tre să-l mai iau de vreo 2 ori pân la vară. te-aștept cu felicitări și-atunci, dar dacă tot mi-am ars cartofii ca să-ți răspund, săru'mâna de-acum

      Ștergere